Sunday, October 10, 2010

SEE ME!

Its kind of refreshing to have an exercise at night
walk to Bukit Expo with Fadzilah_lala
after eating a cup of ice cream
haha
burn the calories

and why suddenly syima speak in english??

sebab malam ni syima nak bermarathon
english marathon
three forum and one essay

tadi adek call tanya bila masa nak pakai 's' dalam ayat
ada 's' untuk banyak
takde 's' untuk single
tapi aku tak sure

dan kenapa adek tanya aku
sebab aku MUET band 4
bukan nak bangga
tapi just nak bertakabbur dan bongkak
hahah

berdasarkan gambar yang telah adek send kan pada aku
aku tak berani nak ajar dia
takut jadi ajaran sesat
dan adek akan dapat 'see me' tu lagi



                                                                                               syima got lowest mark in speaking section
                                                                                                                                  score in reading and highest in listening
                                                                                                                     ~im a good listener
                                                                                                   told ya!!
   

2 comments: