Monday, August 23, 2010

~My Destiny~

Ini bukan tajuk lagu TVXQ aku yang terchenta tu ek...
Ini kisah aku dan mereka- buah hati pengarang jantung saya
Ini 'destiny' aku yang menemukan mereka, insan2 istimewa dalam hidup saya...

Sungguh aku tak menyesal isi borang upu dengan cara memb*bi buta...

Aku tak menyesal sebab pilih kos Bacelor Sains-Fizik walaupun orang mesti kata 'whoo' bila dengar nama kos tu...

Aku tak menyesal sebab pilih Universiti Putra Malaysia walaupun mak cakap "kenapa la pilih u yang nun kat KL sana, u yang dekat2 ni banyak hah.."

Aku tak menyesal abah ngan mak just dapat hantar masa pendaftaran dan dah tak jejak balik UPM lepas tu....

Aku tak menyesal walau kena naik bas dari KL ke Taiping sampai kebas2 punggung...

Aku tak menyesal kena belajar subjek yang boleh mengurangkan isipadu otak aku sebab makin hari makin mencair....

~sebab kalau bukan kerana semua ni aku takkan dapat kenal mereka...

~dan sekarang comes hell or high water aku tak kisah sebab aku masih ada mereka...





                                                           ~ini MEREKA saya~
                                                    Assikin, Aliffah, Afiqah, Fadzilah, Liyana

                                                                         saya, syima =)



1 comment: