Tuesday, August 31, 2010

Si Kodok Comel

Ini citer Si Kodok yang comel..bukan si kodok yang kat dalam telaga tepi rumah aku...tapi Si Kodok Comel yang kat dalam bilik pameran Volkswagen tu..waktu kecik2 dulu abah selalu cakap kereta kodok tu nama dia wak-sagan bukan volkswagen...serious aku percaye...da besar baru tau name sebenar die...huhu....first time jatuh hati pandang pertama dengan Si Kodok ni waktu nampak die ter'parking' depan CIMB..masa tu die memang nampak HOT!...dari saat itu hati aku telah beralih sepenuhnya kepada Si Kodok dan berpaling meninggalkan Cik Kelisa yang humble tu terkontang-kanting..huhu..maap ye Cik Kelisa....masa bagitau abah ngan mak yang aku sukakan Si Kodok abah cakap "mahai gheta tu akak oi..." dan mak dengan positive thinking nye cakap "akak kalau nak gheta tu belajaq la rajin2,dapat keja elok2,gaji besaq2..lepaih tu nak beli apa pon beli la kak..." huhu...ak pun diam tak tau nak kata apa dah...ape pon Si Kodok,nanti aku dah keje aku akan pasti kan yg ko tetap akan jadi milik aku....tunggu aku tau..=)

~pada sape2 yg still blur tu,meh aku kenalkan Si Kodok ni...


  • fullname: New Volkswagen-Beetles
  • brand new kereta kodok yg korang slalu tgk atuk2 stylo pakai tu...


Aku dan species Si Kodok yg berjaya dijumpai di UPM...=)

1 comment: